zaterdag 22 augustus 2015

Geen Internet?!

Het is hier super tof, alleen hebben we nog geen wifi dat is zo nu en dan is dat wel vervelend ik tiep dit bericht dan ook op de telefoon van me moeder die heeft gelukkig wel 3G. Maar het is hier heel de tijd lekker weer meestal 20 tot 23 graden, dus dat betekend elke dag lekker zwemmen in het koude water van de meren hier in de buurt! Zelf vind ik dat heerlijk we, we hebben ook een vlot gevonden en dan gaan we wat veder het water op en dan springen we zo van het vlot het meer in s-s-s-u-u-u-p-p-p-e-e-e-r-r-r     koud dus! maar wel heerlijk verfrissend! Veder gaat het super goed met de taal ik kan bijvoorbeeld vragen hoe iemand heet: vad heter du. Je spreekt het uit als: va heter du. En ik heb ook al woordjes geleerd zoals tittar = kijken (spreek je uit als tietar) Het jammeren is dat je je vrienden mist en dat je met bijna niemand   kan praten maar gelukkig hebben we Nederlandse buren! En stiekem mis ne helen klas wel. En meester en juf ook natuurlijk. G Silas. P.S. We hebben een super grote mierenhoop gevonden 

2 opmerkingen: